glädjetårar

 
Att gå över berg för att basta på en brygga, bada i mareld, prata om livsviktiga saker, vakna upp i stugor med regnet smattrandes på fönstret och att få göra detta med de allra mest klokaste och bästa människorna jag känner; det kallar jag the great final of den här jävla underbara sommaren. Inte en enda tråkig stund har jag haft och det är tack vare dessa personer. 
 
Imorgon börjar skolan. Om nio timmar sitter jag på bussen för att hälsa på klassen och lärare. Inleda det sista året på gymnasiet. Nu börjar verkligheten igen, och med den kommer också stora uppsatser, tidspress, och sena pluggnätter men även galna krogrundor, beställning av studentmössor, helghäng med vännerna och praktik i London.
 
Så detta ska vi nog klara av. Även om jag har ångest upp till öronen, men med den här sommaren i bagaget känns det som jag kan klara av vad som helst. Efter lite glädjetårar och några "tack-som-fan-för-den-här-sommaren-sms" känns det litelite lättare att ställa klockan på 06.30. Det här fixar du Julia.
 
hejdå sommaren 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0