sen i onsdags

Som sagt, mycket har hänt sen i onsdags och här är en liten sammanfattning!
 
I onsdags tog treorna studenten och jag och Maja drog in för att kolla och gratta! 
 
Bästa Patrik.
 
Och finafina kusinen Emma! 
 
Dagen därpå var det dags för picknickfestivalen, och jag, Maja, Marcus, Sillah, AG och Isak drog dit. Det var nice och jag måste erkänna att jag blir sjuktsjukt sugen på festival på riktigt. Deppen som infinner sig när man inser att det inte blir någon festival för min del i sommar är ofantlig. Fyfan
 
Här har vi Sillah.
 
Sillah, Isak och två sköna spårvagnsresenärer.
 
Nästa dag hämtade jag upp Elsa. Vi satte oss under Tjörnbron för att fika och försöka prata igenom allt som hänt sedan vi sågs sist. 
 
Vi åkte hem, drack lite kaffe och drog senare ner till Maja för att grilla! Där höll bland annat dessa folk till; Sally, Marcus och AG.
 
Sillah och Konrad var också där. (Det finns en hel del fler bilder från denna kvällen som just nu ligger på Majas kamera, och jag ska helt klart försöka sno ett gäng.)
 
I lördags så åkte jag till saknade Louise i Göteborg, för den vankades Håkankonsert!!! Men först lite balkonghäng såklart.
 
Fin bakgård.
 
Vi tog spårvagnen till Slottsskogsvallen för att köa en stund.
 
Här har vi Elin och Louise.
 
27 000 pers lyckades Håkan få dit. Jävligt mycket cred till det.
 
Och konserten, ja. Vad ska man säga? Det var eufori rakt igenom. 

Kommentarer
Postat av: Louise

Handen på balkong bilden <33333

Så himla mysigt att se dig igen. Allt var så himla bäst och fint verkligen. Fina du.

2013-06-09 @ 15:43:38
URL: http://elinlouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0