lördagslista

När vaknade du imorse?
Kändes som typ halv sju, men det var halv tolv.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Att jag älskar lördagar.

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Näää, men smsat och facebookat en del. Hatar att ringa folk alltså. 

 

 

Vilket humör är du på?
Trött och bakis. (Vi bestämde oss för att dra ut och dansa igår kväll nämligen.) Annars så är det okej liksom hehe.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Reeses, så himla gott! Gråter för att de är slut dock.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Måste varit när jag köpte ett halsband (som ni ser nedanför) och ett blått nagellack!

 

 

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Det kommer aldrig va över för mig, med Håkis såklart!

 

Vad tycker du om din blogg?

Alltså joo den är väl söt!

 

När fotade du något senast, och vad?

Måste varit mitt kaffe och Wallflower-boken i morse. Så himla estetisk.

 

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag satte upp ljusslingor och bord i artonårsfestlokalen! Och peppade till tusen

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Alltså detta dygnet, ja. Men inte annars!

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddardu vid då?

Ingenting! Har hela soffan för mig själv. Lyxlirare.

 

Vad har du på dig idag?

Just nu har jag jeans och en stickad tröja på mig.

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Vart har du köpt halsbandet snygging?

Svar: Halsbandet är från Gina Tricot!!
Julia Bohlin

2013-03-16 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0