lite rådjur

 
Har ju i princip hundratals av dessa halvklara prickteckningar hemma???? Segt att jag aldrig pallar göra klart dom dock
 
Hur som, veckan är snart slut och det är så skönt för jag är så jävla stressad över så många oklara saker men i helgen ska jag till gbg och kanske shoppa i vild stress och sen fira min och marcus födelsedag för vi fyller ju nitton på måndag och det blir roligt och jag älskar min nya kappa (ifrån monki) och snart är det lov och studenten kommer jävligt snart panik hejdå
 

Kommentarer
Postat av: elsis

varför är du så himla duktig !!!!!!!!!!!!!!!!!! puss saknar dig

2014-02-05 @ 19:06:46
Postat av: elsis

och woho du köpte snygge-jackan hejja hejja!!

2014-02-05 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0