-

Som kanske många vet är mitt rum fyllt med en hel del djur. Nu har jag fått för mig att visa er dem.
 
Bland murgröna, ljuslyktor och ett foto på mig och pappa finner vi mitt först införskaffade djur, nämligen min zebra. Den köpte jag och pappa för säkert fyra år sedan, och jag gillar den lika mycket nu som då. 
 
På andra sidan hyllan finner vi min gröna kanin (som egentligen är en sparbössa,) som jag köpte med Louise på avenyn. Den har sällskap av min discokula som jag fick i 19-årspresent av Elsa och några tjusiga böcker.
 
Under hyllan hittar vi min fåtölj och min kaninkudde. Den köpte jag i London, på H&M där jag och Victor praktiserade. 
 
Något mer jag införskaffade i London var den här necessären. Jag ÄLSKAR ju denna. Köpt på Urban Outfitters hur som. Och mycket rymlig dessutom.
 
I mitt fönster står min lampa, mina små ekar och en hund. 
 
Tillsist, på min andra hylla, så sitter en liten liten kanin som kan lysa i massa färger när det är mörkt. Den fick jag när jag fyllde 18.
 
Man kan undra över min besatthet kring djur. Jag har inget vettigt svar. Men jag trivs med att ha dem i mitt rum. De är fina och jag blir glad; vad behövs mer? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0